Produkt został dodany do ulubionych - kliknij tutaj aby otworzyć ulubione
Produkt został usunięty z ulubionych
Wybrany produkt został dodany do koszyka
Wybrany produkt został usunięty z koszyka
Proszę wpisać szukaną frazę w pole poniżej
Szukaj
AKCESORIA SAMOCHODOWE
AUTOBUSY
BAGAŻNIKI ROWEROWE
CHEMIA
FILTRY
INSTALACJE ELEKTRYCZNE, OSPRZĘT
KLOCKI HAMULCOWE
LUSTERKA
MONITORY LCD, TV
MOTOCYKLE
NACZEPY I PRZYCZEPY
OKŁADZINY HAMULCOWE
OŚWIETLENIE
PLANDEKI I AKCESORIA
POKROWCE
PÓŁKI NA KOKPIT
PŁYNY EKSPLOATACYJNE I SMARY
SAMOCHODY CIĘŻAROWE
SAMOCHODY DOSTAWCZE
SAMOCHODY OSOBOWE
SYGNAŁY DŹWIĘKOWE
SZCZĘKI HAMULCOWE
WARSZTAT
WYPOSAŻENIE DODATKOWE
WYROBY GUMOWE
ZABEZPIECZENIE ŁADUNKU

Opisane problemy z połączeniami SSL dotyczą głównie sytuacji gdzie do przeprowadzania transakcji używany przeglądarki niezgodnej z modułem SSL lub przeglądarki która ma wyłączoną obsługę połączeń SSL.

Sprawdzanie połączeń SSL w przeglądarkach Internet Explorer:

1) Uruchamiamy przeglądarkę.

2) Z menu przeglądarki wybieramy "Narzędzia"

3) W zakładce narzędzia wybieramy "Opcje internetowe"

4) W opcjach wybieramy zakładkę "Zaawansowane"

5) Szukamy opcji "Zabezpieczenia" i sprawdzamy czy są zaznaczone opcje "Użyj SSL 2.0" oraz "Użyj SSL 3.0". Jeżeli opcje nie są zaznaczone, zaznaczamy je i naciskamy "Zastosuj"

6) Wyłączamy przeglądarke i włączamy ponownie. Połączenia SSL zostały uruchomione.


Aby się skontaktować z naszą firmą, kliknij link powyżej, zostaniesz przekierowany do strony kontaktowej.
Ważne informacje
Ilość produktów w ofercie: 27099
Newsletter
Zaprenumeruj nasz newsletter i bądź na bieżąco z promocjami
Gotowe Dodaj Usuń